2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!
2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!

ایده مانتو دقیقه نود تابستونی !


همه چیز به نظر من احتیاج به علم داره...مثلا غذا خوردن: اینکه شما چی رو با چی بخوری یا اصلا چه چیز هایی بخوری یا نخوری یا حرف زدن: چی بگی، کی بگی ....حتی موشکافانه نگاه کنیم لبخند زدن، ما انواع لبخند داریم هر کدوم برای یه آدمی مناسبه یک جایی مناسبه.

یا مثلا پول در آوردن علم میخواد پول خرج کردن هم علم میخواد، حالا شما حساب کنید لباس پوشیدن که اینقدر مهمه، که همه مارو در نظر اولی که می بینند نمیدونند ما کی هستیم از کجا می آییم ولی نا خود آگاه یه نظری راجع به ما پیدا می کنند.که این نظر خیلی بستگی داره به تیپ ما.

حالا تو ایران آدم میخواد این علم رو از کجا بدست بیاره خدا عالمه.همین میشه که شما یه آقایی رو میبینی که بنده خدا خیلی تحصیل کرده و متشخصه ولی از روی بی توجهی یک تیپی میزنه که همه شخصیتش رو زیر سوال میبره .حتی بعضی ها لباس مارک و گرون رو جوری ست می کنند که گریت میگیره . یا خانم هایی که مثلا کوله پشتی میندازن از اون طرف کفش پاشنه بلند می پوشند یا همین ساپورت که الان خیلی مد شده ولی اصولا به خیلی ها نمیاد یا خیلی جاها مناسب نیست برای پوشیدنش...همه ما که هیکل ها و قد های هالیوودی نداریم !این خیلی مهمه که بریم علمش رو بدست بیاریم که چه جوری خودمون رو تو کوچه خیابون پرزنت کنیم...من نمیگم خیلی خوش تیپم یا ادعایی دارم ولی راجع به چیزی که میخرم خیلی فکر میکنم فرقی هم نداره ارزون یا گرون ... تو ایران متاسفانه خیلی سخته بفهمی چی خوبه چی بد.اطرافیان از روی محبت یا رودربایستی فقط از آدم تعریف میکنند و تو مغازه موقع خرید هم فروشنده اعتماد به نفس میده و به به چه چه الکی میکنه تا جنسش رو به پول نزدیک کنه.کانال مد هم که استغفرالله

این عکس های لباس های ست شده ای هم که توی اینترنت هست  و توی فیس بوک باهاش مواجه میشیم زیاد کاربرد نداره واسه ما خانم ها مخصوصا چون به درد خیابون نمیخوره و بیشتر برای مهمونی ها خوبه که ماهم غالبا نمیریم اونطور جاها !!!

همینه که خوشتیپ بودن و ست کردن مانتو و شلوارو تیپ بیرون برای  دخترای شیک پوش خیلی هم کار آسونی نیست.


این  عکسها بنظرم ایده های جالبی هستند برای مانتو تا هنوز هوا سرد نشده  


این یکی با یه شلوار تنگ یا ساپورت خیلی خوب جواب میده!!!!





این هم یک کم سر در آوردن از مدلش سخته ولی به نظرم خیلی با مزه است! به درد آدم های ریز نقش و کم سن و سال خیلی میخوره...



و اما این مدل که عاشقشم...هم بدلیل سفید مشکی بودنش ..و هم بنظرم خیلی باحاله اگه همین طوری کوتاه باشه یا حتی اگه یک کم بلند تر هم بشه بازم شیک و خیلی خیلی نازه............

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sogil چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:52

model ha ziba hastan, merc

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.