2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!
2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!

The lake house


من عاشق این فیلمم هرکی هم هرچی میخواد بگه ! شاید چون فانتزی هاش با فانتزی های من دقیقا همخونی داره...

یه جاهایی آدم و واقعا گیج میکنه یه سوتی هایی هم داره ولی به نظرم یه عاشقانه تمام عیاره ، شاید تنها فیلمیه که این چند ساله حداقل سالی دو بارو نگاهش کردم...


اینم یکی از دیالوگاش که خیلی دوشتش دارم


Alex Wyler (Keanu Reeves): Don't give up on me, Kate

What about Persuasion? You told me. They wait. They meet again, they have another chance



Kate Forster (Sandra Bullock): Life is not a book, Alex 

And it can be over in a second

I was having lunch with my mother at Daley Plaza, and a man was killed right in front of me.

He died in my arms. And I thought: It can't end just like that on Valentine's I thought about all the people who love him, waiting at home... Who will never see him again. And then I thought,

What if there is no one? What if you live your whole life and no one is waiting? So I drove to the lake house looking for any kind of answer. And I found you. And I let myself get lost. Lost in this beautiful fantasy where time stood still. But it's not real, Alex. I have to learn to live the life that I have got. Please don't write anymore. Don't try to find me. Let me let you go



نظرات 2 + ارسال نظر
پرنیا چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 14:05 http://parniya2014.blogfa.com/

سلام عزیزم وب خیلی زیبایی داری به منم سر بزن ...........[گل]

ونظرتو درباره لینک شدنت در وبم بگو گلم [گل]

شقایق سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 11:39

تکلیف من که انگلیسیم اونقدرام خوب نیست چیه؟؟؟:دی
موفق باشی عزیزم...
راستی مرسی که اومدی پیشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.