2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!
2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!

how to be a lady

این wikihow رو خیلی دوست دارم.خیلی از مطالبی که توش نوشته شده رو خودمون میدونیم ، ولی گاهی یادمون میره یا تنبلی می کنیم و بشون عمل نمی کنیم، اما اینکه یه جایی مرورشون کنیم باعث میشه دوباره انگیزه بگیریم و انجامشون بدیم.

یه مطلب خوبی که بهش برخودم این بود که چگونه بانو باشیم ؟ ! How to be a lady?

خب مدل لباس پوشیدن و مد و استایل چیزیه که ممکنه در طول ماه و سال تغییر کنه ولی رفتار خانمانه همیشه ثابته و همیشه هم جواب میده! همه ما دوست داریم بهمون احترام بذارن و همیشه جذاب و خاص باشیم، پس باید براش زحمت بکشیم.....

توی اولین موردش گفته اگه دارین بادوستی صحبت میکنید و یکی دیگه از دوستانتون از راه میرسه اون دونفر رو بهم معرفی کنید...یاد خودمون افتادم که وقتی توی جمعی هستیم و تازه واردی از راه میرسه همگی زل میزنیم بهش!!!! سر تا پاش رو برانداز میکنیم..میگین نه یه لحظه فکر کنید تو مطب دکتر، تو مترو، سر کلاس ... چرا؟واقعا؟!!

به خودم قول دادم اگه تا الان ناخواسته هم اینکار رو میکردم از این به بعد رو خودم تسلط داشته باشم و این عادت بد و کنار بذارم

زیور آلات این لیدی هم به نظرم خیلی رویاییه!! شما چی فکرر میکنید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رها یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 16:55

جالب بود
موافقم این کارو میکنیم!!
جواهرات زیبا هستند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.