2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!
2khtare shik

2khtare shik

دخترها عاشق زیباییند، اینجا هم پاتوق شیک پوش هاست.. پس به پاتوقتون خوش اومدین..دلم میخواد اینجا از چیزایی که خوشجالم میکنن بگم تا چیزایی که ناراحتم میکنن یادم بره!

سلام و عید فطر مبارک

دوستای مهربونم دلم میخواد هر وقت اینجا اومدین کلی روحیه بگیرید و شاد بشید

در ضمن کلی هم ایده بگیرید

سعی می کنم هر مطلبی و موردی که برای خودم جالب بود اینجا با شما در میون بذارم

 

فعلا این شعر تقدیم به همگی:

زندگی زیباست....

تا زمانیکه سر نخ های آندر دستان خودم باشد.....

باید نادان باشم ، بسیار نادان...

اگر بگذارم از دستم برود...

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 12:05 http://zirzamin2013.blogsky.com

چرا سر نمیزنی عزیزم ؟ با تبادل لینک موافقی؟

یلدا شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 20:58 http://zirzamin2013.blogsky.com

سلام عزیزم مرسی که سر زدی امیدوارم تو هم وب موفقی داشته باشی خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.